Atvērts Brīvības ielā 191 rekonstruētais "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centrs
No šodienas, 10.augusta, darbu atsāk viens no apmeklētākajiem "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem Rīgā, Brīvības ielā 191.
Klientu apkalpošanas centrs Brīvības ielā 191 atrodas kopš 2009. gada, taču vēl pirms tam tajā tika veikta biļešu pārdošana. Rekonstrukcija šajā klientu centrā nebija veikta vairākus desmitus gadu. Pēc rekonstrukcijas klientu centrā apvienota fizisko un juridisko personu apkalpošana, kur varēs veikt pilnu pakalpojumu spektru: saņemt visu veidu e-talonus, atvērt un papildināt e-maciņu, noformēt atlaižu statusu, kā arī risināt dažādus ar e-talonu saistītus jautājumus. Juridiskās personas varēs iegādāties braukšanas biļetes darbiniekiem, norēķinoties ar pārskaitījumu, saņemt priekšapmaksas rēķinus un konsultācijas par biļešu piedāvājuma klāstu un e-talona lietošanu.
Klientu apkalpošanas centrā fizisko personu apkalpošanai ir piecas operatoru vietas, taču ikdienā tur strādās trīs operatori, juridisko – divas. Klientu centra darba laiks būs darba dienās no 8.00 līdz 19.00, sestdienās no 10.00 līdz 16.00. Juridisko personu apkalpošana no pirmdienas līdz ceturtdienai no 8.00 līdz 17.00, piektdienās no 8.00 līdz 14.00.
"Rīgas satiksmei" ir septiņi klientu apkalpošanas centri: Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 19.00 (Brīvības ielā 49/53 un Brīvības ielā 191 no plkst. 8.00 līdz 19.00), sestdienās no plkst. 10.00 līdz 16:00 (Brīvības ielā 49/53 no 10.00 līdz 15.00), svētdienās – slēgts, izņemot Spīķeru ielā 1, kur klientu apkalpošanas centrs svētdienās darbojas no 10.00 līdz 16.00.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos "twitter", "facebook" un "draugiem.lv".